در دوره آموزشی “هک رشد” چه چیزهایی را یاد می گیریم؟

در دوره آموزشی “هک رشد” قصد داریم با شیوه‌های نوین رشد کسب و کارها آشنا شویم. به بیان ساده‌تر، یاد بگیریم که چگونه در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه، بیشترین میزان رشد و فروش را تجربه کنیم. اگرچه هک رشد می‌تواند در تمامی کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد، اما سرفصل‌های تدریس شده در این دوره، برای استارت‌آپ‌ها و سایر کسب و کارهای حوزه دیجیتال، کاربرد بیشتری خواهد داشت.
در طول این جلسات آموزشی به ترتیب، مفهوم هک رشد و جایگاه آن در کسب و کارها را توضیح می‌دهیم و نیز چند نمونه از شرکت‌های بزرگ مانند      Drop Box، Hotmail و AirBNB را که از این تکنیک در جهت رشد و پیشرفت خود بهره برده‌اند، مورد بررسی قرار می‌دهیم. توانایی‌ها و سایر ویژگی‌ها و وظایف یک هکر رشد، از جمله خلاقیت، دارا بودن دانش تحلیل داده، آشنایی با فرآیندهای اتوماسیون و مهندسی و همچنین توانایی بهینه‌سازی نرخ تبدیل(CRO) را برمی‌شماریم و هرکدام را شرح می‌دهیم، با مفهوم “قیف ناب بازاریابی” اجزا، مراحل و چگونگی استفاده از آن در کسب و کارها آشنا می‌شویم، ضرورت و اهمیت “همخوانی محصول و بازار” ، دلایل اهمیت آن و نیز تاثیر آن بر هک رشد را توضیح می‌دهیم و در انتها نیز به شرح و بسط کامل گام‌های سه گانه رشد شامل Traction، Transition و Growth یا همان ScaleUp می‌پردازیم و تمامی پارامترهای فازهای رشد، از جمله اهداف، سنجه‌ها، کانال‌ها، سطح بهبودها و… را به طور مفصل بررسی می‌نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *