۶ نکته ای که در مورد فایربیس باید بدانیم

پیشخوان فایربیس

از گذشته همیشه این سوال برایم مطرح بود که چگونه می توان فهمید که کاربران در اپلیکیشن ما چکار می کنند و دنبال چه چیزی هستند برای وب سایت که معلوم بود می توانستیم با نصب گوگل آنالیتکز بفهمیم که توی سایت مون چه خبر اما برای اپلیکیشن چه کاری می تونستیم بکنیم ؟

اون موقع بود که من با گوگل فایربیس آشنا شدم ابزار قدرتمند و فوق العاده ای که نه تنها میشه باهاش فهمیدم کاربرها در اپلیکیشن چه کاری می کنند بلکه می توانید باهاش کمپین های فوق العاده هوشمندی تعریف کنید .

 

 

 

با استفاده از این ابزار شما می توانید قابلیتهای زیادی داشته باشید

 

نکته اول » فایربیس محصولی بود که گوگل آن را خرید

تاریخچه فایربیس
تاریخچه فایربیس

 

نکته دوم » چرا باید از فایربیس استفاده کنیم ؟

 

چرا باید از فایربیس استفاده کنیم ؟
چرا باید از فایربیس استفاده کنیم ؟

 

 

نکته سوم » بخش های توسعه فایربیس شما چه چیزهایی هست ؟

متاسفانه این بخش ها بر روی ایرانی ها بسته است

و اگر خارج از ایران هستید می توانید از آنها استفاده کنید

 

بخش اول فایربیس
بخش اول فایربیس

نکته چهارم » یکی از بهترین جاها برای توجه به کیفیت اپلیکیشن در اینجا قراردارد

نکته چهار و نیم » یکی از بهترین جاها برای توجه به ASO یا سئوی اپ ها هم اینجا می باشد و هر چه خطاهای کمتری بگیرید احتمال بالا آمدن اپ شما بالاتر است

 

 

بخش دوم فایربیس
بخش دوم فایربیس

 

نکته پنجم » بخش های آنالیز فایربیس شامل چه بخش هایی است ؟

این بخش ها بسیار دقیق و حرفه ای به اپ شما توجه می کند و منتظر شما هستند که شما هم به آنها توجه کنید .

بخش سوم فایربیس
بخش سوم فایربیس

 

بخش چهارم فایربیس
بخش چهارم فایربیس

 

نکته ششم » گوگل فایربیس فقط برای آنالیز اپ شما نیست بلکه می توانید از آن برای اجرای کمپین استفاده کنید

در این بخش می توانید به صورت کامل از روند درآمدزایی کاربران و احتمال ریزش آن ها با خبر شوید و با کمپین های پوش نوتیفیکیشن باعث بازگشت دوباره کاربران شوید .

بخش پنجم فایربیس
بخش پنجم فایربیس

 

 

لطفا نظرتان را در مورد این مقاله با من در میون بزارید 🙂

5 دیدگاه برای “۶ نکته ای که در مورد فایربیس باید بدانیم

  1. اشتراک‌ها: 214% رشد در ماندگاری کاربران با استفاده از فایربیس در اپ ورزشگاه - رشدینو

  2. Maryam گفته:

    ما یه استارتاپ کوچیک توی ملبورن داریم و اپلیکشن پریود ترکرمون رو توسعه میدیم با آنالیز فایربیس و aso واقعا رشد خوبی داشتیم، البته با گوگل ادز. توی این دو سالی که این توی این حوزه هستم واقعا باید بگم اینکه درست ندونیم توی اپلیکیشن‌ مون چه خبره فاجعه آفرینه. اصلا پیشبرد کار بدون دونستن درست نیازها و مشکلات کاربر ممکن نیست.

پاسخ دادن به Maryam لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *