دوره فشرده مهندسی محتوا
آموزش جامع بازاریابی و تولید محتوا با رویکرد بازار کار و افزایش فروش

دوره فشرده مهندسی محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟
دوره فشرده مهندسی محتوا با رویکرد بازار کار و افزایش فروش دارای ۳۶ ساعت آموزش آنلاین و حضوری، ۲۰ ساعت ویدیوی آموزشی و پروژه های عملی است. که به صورت فشرده در ۶ هفته با تدریس اساتید برجسته در بازار ایران و بین الملل برگزار میشود.
بیشتر دوره های آموزش محتوا خروجی محور نیستند!!
چرا دوره فشرده مهندسی محتوا ؟
پروژه محور بودن دوره
کوچینگ اختصاصی
امکان بورسیه در دوره
اساتید برجسته
ورود مستقیم به بازار کار
فرصت کارآموزی
دو چالش بزرگ دوره های محتوا
-
درس های تئوری و سرفصل های تکراری
-
- این دوره یک دوره جامع بین رشته ای است که مباحث مختلفی از جمله مبانی هک رشد ، بازاریابی محتوایی،تولید محتوا، دیتا انالیز و ابزارهای تحلیل محتوا را درخود جای داده است.
- ثبت نام در دوره
پروژه های عملی متعدد بزرگترین عامل رشد و آموزش است.
-
فاصله تا بازار کار
-
- ثبت نام در دوره
در اکثر دوره های آموزشی دانشجو را بعد از آموزش رها میکنند. در صورتیکه ورود به بازار کار یکی از مهم ترین چالش های یک دانشجوست. در این دوره ما ۱۵ فرصت کارآموزی در ۱۰ شرکت معتبر ایجاد کردیم.
می توانید به صورت مستقیم وارد بازار کار شوید!!
در این دوره چه چیزی آموزش داده خواهد شد؟
برخی از عناوینی که در این دوره فراخواهید گرفت:
ذهنیت هکر رشد
ترکشن مارکتینگ
هک رشد در کسب و کارهای انلاین
اصول بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوا
فرمول های طلایی واژگان در تولید محتوا
هک واژگان و تولید محتوای اثرگذار
کپی رایتینگ
تکنیک های وایرال کردن محتوا
ترفندهای پروموت کردن محتوا
پیش بینی رفتار مشتریان از طریق تحلیل عمیق داده ها
ترجمه صدا و محرک های مشتری از طریق انالیز دیتا
داستان سرایی از طریق تحلیل داده ها
ابزارهای تحلیل محتوا در فضای دیجیتال
سئوی محتوا
مهارت های نرم یک متخصص محتوا
اصول و فنون مذاکره

برخی از اساتید دورهچه کسانی هستند؟
-
آیدین داریان
موسس باشگاه محتوا
بازاریابی محتوایی -
امیرحسین بصیری
دیتا آنالیست آمازون
تحلیل داده -
ستاره نیک نژاد
پروداکت مارکتر کافه بازار
تولیدمحتوا در اپلیکیشن -
امیرحسین ثقه الاسلامی
موسس رشدینو
هک رشد و اپ مارکتینگ -
فرهود وثوقی
تولیدکننده محتوا و کپی رایتر
کپی رایتینگ -
آتوسا آهنگ
مدیر شبکه های اجتماعی نوین هاب
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی -
رضا شاکری
مدیر دیجیتال مارکتینگ آژانس هدف
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ -
مصطفی مردانی
نویسنده
هک واژگان و تولید محتوای اثرگذار
سوالات متداولو پاسخ ما

این دوره چه زمانی برگزار خواهد شد؟
این دوره در روز جمعه1401/06/04 به صورت حضوری و انلاین بطور هم زمان شروع خواهد شد
برای شرکت در دوره به چه ابزاری نیاز دارم؟
برای شرکت در این دوره آموزشی به یک اینترنت با حداقل سرعت احتیاج دارید. بعد از ثبت نام اطلاعات ورود برای شما ارسال خواهد شد و کافیست با استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر در دوره آموزشی شرکت کنید و بصورت آنلاین در کلاس حضور پیدا کنید همچنین می توانید بصورت متنی و صوتی و حتی ویدئویی با استاد در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.
آیا این دوره ضبط خواهد شد؟
بله ضبط خواهد شد و در پایان دوره در اختیار شرکت کنندگان خواهد گرفت
چگونه باید در دوره شرکت کنم؟
بعد از ثبت نام لینک ورود برای شما ارسال خواهد شد
این روزها هیچ کسب و کاری نیست که به تخصص محتوا برای افزایش فروش نیاز نداشته باشد
اطلاعاتدوره آموزشی
- زمان دوره : جمعه ها از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر
- مدت زمان دوره : ۳۶ ساعت آنلاین و حضوری - ۲۰ ساعت ویدیوی آموزشی
فرصت ویژه برای ثبت نام در دوره
ثبت نامدوره