در A/B Testing شما از یک عنصر، دو نمونه A و B را دارید و یک معیاری هم در نظر میگیرید که میزان موفقیت را به شما نشان میدهد. برای اینکه متوجه شوید کدام یکی از این دو نمونه بهتر جواب داده باید از آزمایشات هم زمان بهره ببرید. در انتها شما نمونه موفق را انتخاب کرده و از آن نمونه به عنوان محتوای ثابت خود استفاده می کنید.
تست A/B به مدیران و کارشناسان این امکان را میدهد تا بتوانند نرخ تبدیل بالاتر و نرخ خروج پایینتری برای سایت خود تأمین کنند. در واقع با تغییری که در یک بخش از ساختار سایت یا رنگ، تصویر، عنوان و زیر عنوان میدهید میتوانید در یک بازه زمانی مشخصی ببینید که آیا این تغییر به بهتر شدن نرخ تبدیل شما کمک کرده یا خیر
بنابراین با تستهای A/B مختلف میتوانید همواره تلاش کنید تا نرخ تبدیل بالاتری بدست بیاورید. همچنین با استفاده از این تست میتوانید ببینید مشتریان شما به چه تغییراتی عکسالعمل مثبت و به کدامیک عکسالعمل منفی نشان دادهاند.
این وبینار در روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.مدت زمان این وبینار ۹۰ دقیقه است و راس ساعت ۱۶ برگزار می شود.
بله این وبینار ضبط خواهد شد اما ویدئو آن فقط در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که آنلاین بوده اند.افرادی که ثبت نام نکرده اند و آنلاین نشده اند برای دسترسی به فیلم باید آن را خریداری کنند تخفیف ۹۰ درصدی فقط برای حضور آنلاین در کلاس است و ویدئو بدون تخفیف ارائه خواهد شد
برای شرکت در این وبینار به یک اینترنت با حداقل سرعت احتیاج دارید.بعد از ثبت نام اطلاعات ورود برای شما ارسال خواهد شد و کافیست با استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر در وبینار شرکت کنید و بصورت آنلاین در کلاس حضور پیدا کنید همچنین می توانید بصورت متنی و صوتی و حتی ویدئویی با استاد در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید
بعد از اینکه در وبینار ثبت نام کردید منتظر باشید تا فایل راهنمای شرکت در وبینار برای شما ارسال شود.بوسیله این فایل راهنما می توانید به راحتی در وبینار شرکت کنید همچنین در روز قبل از وبینار اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال خواهد شد.همچنین در روز وبینار اطلاعات تماس پشتیبان وبینار نیز ارسال خواهد شد تا اگر مشکلی داشتید شما را راهنمایی کند
تمام تبلیغ نویسان حرفه ای از ابزارهای حرفه ای آنالیز وب سایت استفاده می کنند.آنها بدون داشتن این ابزارهای تحلیل به هیچ عنوان نمی توانند رفتارهای مخاطبین را حدس بزنند.چرا که هر چقدر علم روانشناسی و تبلیغات روی افراد و کاربران مختلف تحقیق کرده باشد و تئوری های مختلفی ارائه داده باشد باز هم رفتار کاربران در حوزه های مختلف و کسب و کارهای مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد به همین دلیل تنها تبلیغ نویسانی بهترین و بالاترین نرخ های تبدیل را به دست می آورند که در ابتدا بصورت حرفه ای کاربران خود را آنالیز می کنند و سپس تست های مختلفی روی آنها انجام می دهند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. تحلیل و تست رفتار کاربران یک وب سایت به هیچ عنوان بدون یک ابزار حرفه ای قابل سنجش نیست،حال آنکه گوگل آپتیمایز حرفه ای ترین ابزار در این حوزه است که بصورت رایگان و بدون محدودیت می توانید از آن استفاده کنید
{{ days | two_digits }}
روز
{{ hours | two_digits }}
ساعت
{{ minutes | two_digits }}
دقیقه
{{ seconds | two_digits }}
ثانیه
زمان برگزاری:پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹ راس ساعت ۱۶ به مدت ۹۰ دقیقه