رادیو رشدینو فصل ۲ – قسمت ۱

مقدمه ۰۰:۰۰

سال نو مبارک 🙂

اخباری‌ نو ۰۰:۵۰

توی بخش اخباری نو این اپیزود می‌خوایم یه گوشه‌ای از آخرین اخبار مهم دنیای استارتاپ‌هارو بررسی کنیم. درباره شکست یه استارتاپ بزرگ صحبت می‌کنیم. یه نگاهی به اخبار سرمایه‌گذاری میندازیم و در نهایت هم یه اشاره‌ای به کافه بازار و قابلیت‌های جدیدش می‌کنیم.

نکاتینو ۸:۳۰

میرسیم به بخش نکاتینو که از این به بعد توی همه اپیزودای رادیو رشدینو میشنویدش. یکم درباره گزارش فصلی کافه بازار گپ می‌زنیم و اینکه اضافه‌کردن قابلیت آنی به اپلیکیشن‌ها چقدر تو تعداد نصبشون تاثیر گذاشته. یه تحلیل کوتاهی هم روی اپلیکیشن‌هایی داریم که از اشتراک ماهیانه استفاده می‌کنند. بعد از اون هم سهراب دو تا بازی جدید ایرانی رو معرفی می‌کنه که حسابی موفق بودن و طرفدارای زیادی پیدا کردن.

کامنتینو ۲۰:۱۹

کامنتینو هم توی فصل دوم به ما اضافه شده و توی این بخش تعدادی از کامنت‌های شما عزیزان رو می‌خوندیم و تلاش می‌کنیم تا اگر نقدی یا پیشنهادی باشه حتما بهش توجه کنیم پس اگر نظری دارید حتما برای ما کامنت بزارید.

آموزینو ۲۳:۵۹

توی بخش آخر یعنی آموزینو سهراب درباره یکی از گزارش‌های گوگل پلی صحبت می‌کنه که بخشی از اون درباره تاثیر فکر درست روی طرح کلی باز هست. بعد از اون با چند شکل مختلف از بازی‌ها آشنا می‌شیم و اینکه چه عواملی باعث جذب افراد به این دسته از بازی‌ها میشه. بعد از اون هم سهراب به ۵ دسته مختلف از گیمرها اشاره می‌کنه و اینکه هر کدوم از این گروه‌ها با چه هدفی به سمت گیم اومدند.

در بخش دوم آموزینو هم امیرحسین نهمین کانال جذب رو معرفی می‌کنه و دربارش توضیح میده. در ادامه هم تجربه‌ای رو از یکی از شرکت‌های ایرانی منتقل می‌کنه که روابط داخل سازمانی خوبی دارن و مختصرا توضیح میده که  چطوری می‌تونیم یه سازمان دوست‌داشتنی‌تر داشته باشیم. در آخر هم یه بازی باحال و آموزنده معرفی می‌کنه.


مقاله ای که سهراب عزیز در پادکست در موردش می گفت – تحلیل بازی کنندگان بازی های موبایل:

http://uupload.ir/view/qzx1_who_plays_mobile_games.pdf/

گزارش زمستان کافه بازار که امیرحسین عزیز در ابتدای پادکست تحلیلش می کند:

http://uupload.ir/view/slwl_quarterly-market-review-q4-96.pdf/


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *